Analys videon till dinodalen

Som dom flesta vet så öppnar dino dalen redan nu på onsdag! :)  Detta kom nog som en stor chock för dom flesta då iaf jag förberett mig på att det skulle öppna ngn gång i december. Men men det är ju ingen dålig nyhet iaf ;) 

Starstable har även släppt en trailer till dino dalen och om du inte sett den så finns det att se här: https://m.youtube.com/watch?v=wJUfqs7lZac . Och det är den videon jag nu ska analysera :D 

Jag har valt ut dom bilderna i videon som jag tycker verkar mest intressanta och sen berättar vad jag tycker/tror och undrar över :) 

Bild 1:

Ingången till dinodalen!:D Det är rätt coolt att få se hur det kommer se ut utan dom stora snö klumparna som är ivägen ;) Dock så förstår jag inte hur man ska komma igenom det där? Det ser faktiskt inte ut som en ingång haha.. Och om man kollar nere på marken vid ingången på videon så ser man små måln åka upp ur marken sådana som finns vid vattenfall... Vad dom gör där har jag faktiskt ingen aning om hah... 

Bild 2:

Kolla vilka vintriga träd!! Helt kär i dessa träd! Äntligen träd som tappat sina löv! Det ger en sådan vintrig känsla :) 

Bild 3:

Ser ut som ngn slags grotta. Det ljus blå tror jag ska föreställa is :3 

Bild 4:

Här kan vi se en lyckta bakom gamemastern som lyser blått! Jag tror tanken är att det frusit is på glaset till lycktan och att det därför får ett blåare sken :3 Vi kan även se gamemastern ha på sig en ny slags mössa... Min första tanke var att den kommer gå att köpa i dinodalen men dinodalen känns ju rätt öde... Det finns inga byar (vad vi sett/hört) så jag vet inte heller vart det skulle kunna finnas affärer.. Kanske kommer gubbarna som finns i dinodalen kunna göra affärer med en? Det återstår och se :3 

Bild 5: 

Här kan vi se ett stort dinosaurie huvud såklart det är ju dino dalen ;) Men en sak som jag lagt märke till ärr att det ser ut som att game mastern står på ett is block för runt henne går det som en flod 

Bild 6: 

Ett litet hus som vi sett förr. Det finns en mackapär liknande den på vingården. En sak som jag tycker är mysigt är att lampan ovanför dörren lyser :3 

Bild 7: 

Den absolut mysigaste bilden!! Åå Gud vad mys att rida över den där bron på kvällen i det där ljuset!! 

Men så långt till behöver vi inte vänta i över morgon släpps det!!! :D ... Men en tanke som jag haft är att dino dalen liknar lite landet Narnia i vintertid... Ngn som håller med :3?

XOXO





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0