Min klubbhistoria

Tänkte skriva lite om min klubb historia. Jag kommer ta med din klubbar som jag kommer ihåg och som har betydigt ngt för mig :) 

Fox ponies: Den äldsta klubben jag kommer ihåg. Den ägdes av Jane Pandagirl och Jag var klubb ledare i den  (haha) Fox ponies upplöstes efter ca 1 mån anledningen vet jag dock inte :/ Jag och Jane har hållt lite kontakt men har tappat den mycket nu på senaste tiden :( 

(Väldigt gammal bild XD) 

Comet Runners: Gick jag med i ngn gång efter fox ponies. Comet Runners var en sån där klubb som ofta hade väldigt kul ihopp och eventen var mest flamsiga bara för att vi skojade så mycket hela tiden (XD) Det är inte den typen av klubb jag vill va med i idag men då så trivdes jag riktigt bra! :) Jag blev sedan kickad ur klubben på grund av att en tjej i klubben spred falska rykten om mig. Efter jag blev kickad så fick jag massa hot brev osv :/ den enda vännen från comet Runners som inte var elak mot mig var collette riverbridge och henne har jag fortfarande kontakt med då vi bytt till samma klubb två gånger i rad nu XD iaf klubben upplöstes en vecka efter jag blivit kikad.

(hittade ingen bild från comet Runners) 

Om-nom-nom Friends: Nom nom är nog den klubb som jag har fått mest minnen och vänner ifrån. Jag trivdes verkligen väldigt bra i nom nom och jag var medlem från sommarn 2013 till ca februari 2014. Först så blev jag medlem sen ridlärare sen klubbledare :) Jag valde att lämna nom nom då jag ville testa ngt nytt. Men ibland så måste man våga lämna något för att kunna testa ngt nytt och hitta nya vänner även fast man behåller dom gamla så klart :)  Nom Nom finns fortfarande kvar och ägs av Felicia starhurricane :) Nom nom tiden kommer jag inte glöma i första taget :) 






Prime weasels: Efter nom nom så gick jag med i PW. Det är den första klubben jag vart med i som hade schema och poäng system osv. Från PW har jag också fått många vänner och jag trivdes riktigt bra!:) Men jag valde att lämna då jag fick erbjudandet att få gå med i RD som jag väntat väldigt länge på och som sagt man måste våga lämna ngt för att få testa ngt nytt! :) PW finns kvar och ägs av Freja Pandapaw :) 




Rainbow Dragons: Gick jag med i för 3-4 månader sen och jag trivs som handen i handsken ;) Jag kommer stanna här ett långt tag och sen så får vi se vart jag hamnar :3 




XOXO





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0