Mina förberedelser inför dino

Nu så börjar folk förbereda sig inför dino dalen och det gör jag med ;) (haha) Jag förbereder mig med en bra outfit och så ska jag börja göra massa sysslor tävlingar osv för att tjäna ihopp så många JS som möjligt tills när dino öppnar . Dom kommer jag använda till typ kläder (om det finns) transport osv :)

Min outfit till dino dalen :)👇 Jag vet att många andra också ska ha denna och innan folk säger att jag härmar så vill jag bara säga att jag inte visste om att ngn skulle ha denna då jag bestämde mig för den 20 min efter serven öppnat då denna mössan kom :3  Själv klart så säger jag inte heller att alla andra härmat mig!! Tror att ingen härmat ingen alla ska väll ändå få ha på sig vad dom vill ;) 


PS. Senare idag så kommer ett analyserings inlägg där jag analyserar dino dalen teasern så håll utkik :P

XOXO





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0