Nu är jag redo är ni?

Som sagt nu är jag redo! Står i vd ( loggade ut där) vid Elisabeth med mössa tumvantar och startis! :D Imorgon kan ni räkna med lite mindre bloggning för våran del då det kommer finnas så mycket och utforska pluss att jag har tidspress då jag ska till stallet imorgon också! Men ska förbereda lite tidsinställda till er!:) Analys om vad jag tycker om dino kommer antingen torsdag/fredag det beror på hur snabbt jag hinner utforska :3 

Btw vinter designen är klar! Allt fixat ( det tog 4 och en halv timme att redigera allt..) nu gäller det bara att få in allt och det är de som kommer ta lite tid men förhoppnings vis så är det inne tills torsdag fredag men vi får se, bättre att vi tar det lugnt och att det blir bra än att vi ska behöva stressa och allt bara blir kaos ;) ge oss lite tid bara men jag lovar att vinter designen kommer bli grym ;) <3 

Aja vi ses!  Och kom ihåg bli inte för hype imorgon XD 


Inte bara jag som loggar ut i vd för att invänta dino dalen haha👇


XOXO






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0